Kom je er niet uit?
ALGEMEEN
Ons hoofdkantoor bevindt zich in Ijmuiden. Ons adres is: Dokweg 29A, 1976 CA, Ijmuiden. ( Dit is geen bezoekadres )
Ons magazijn bevindt zich in Den Helder.
Alle kortingen worden aangekondigd via onze socials. Om op de hoogte te blijven van de kortingen raden we je aan om je in te schrijven op onze nieuwsbrief als je dat nog niet hebt gedaan.
1. Voor het beste resultaat, bereid je haar dan goed voor door je haar één dag van te voren te wassen zonder conditioner of gebruik een conditioner die siliconen, sulfaten en parabenen vrij is.
2. Vervolgens droog je je haar met de föhn opzetstuk totdat je haar voor 80% droog is. Zet de Airstyler aan. Pak een plukje dat je wilt gaan krullen. Op elke krult opzetstuk is een pijl aanwezig, de pijl geeft de draairichting van de krul aan.
3. Houd het stukje haar dat je wilt gaan krullen tegen de krultang aan. Je haren zullen automatisch om de krultang heen wikkelen, als je aan de juiste kan van de pijl je haar tegen het krul opzetstuk houd. Beweeg de krultang nu rustig in een beweging omhoog tot aan je hoofdhuid. Probeer dit te doen zonder te draaien en probeer spanning te houden tussen je haar en de krultang. Houdt deze beweging voor ongeveer 15 seconden vast.
4. Zet de Airstyler temperatuur op stand 1 voor de coolshot, houd de positie nog 10 seconden vast en laat langzaam de Airstyler naar beneden zakken. Zet het apparaat uit, door de knop naar beneden te bewegen. Houd de krul nog even vast met je hand om hem volledig te laten afkoelen. Ervaar daarna een perfecte krul vol met volume!
Alle producten zijn geschikt voor alle haartype, of je nou lang, kort, dik of dun haar hebt.
VERZENDING & RETOURNEREN
Ja, verzending naar Nederland, Belgie & Zweden is gratis boven de €40,-
Wij verzenden alle bestellingen vanuit ons magazijn in Den helder. Alle bestellingen naar Nederland en België voor 23:59 worden dezelfde dag nog verzonden. Hierdoor ontvang je jouw bestelling meestal de volgende werkdag.
Voor bestellingen naar Zweden is de levertijd 2-4 werkdagen.
*Helaas komt het weleens voor dat er door drukte bij de postbedrijven je bestelling vertraging oploopt. Wanneer dit voorkomt zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mimoza doet haar best altijd naar de best mogelijke service te bieden. Mocht je pakket verloren zijn geraakt of je hebt het beschadigd ontvangen, neem dan contact op met info@mimoza-beauty.nl zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen en kunnen onderzoeken wat er aan de hand is.
Wanneer je jouw pakket niet hebt afgehaald wordt het pakket weer automatisch terug verzonden aan ons. We verwerken de bestelling dan als een retour.
Wanneer je een verkeerd adres hebt opgegeven en je bestelling is nog niet verzonden neem dan zo spoedig mogelijk contact op.
Wanneer het pakket al is verzonden en het pakket kan niet worden afgeleverd zal deze automatisch retour naar ons komen. Dan zal het pakket worden beschouwd als een retour pakket.
Ja, dit is zeker mogelijk. Een product retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst.
Let op! Het product moet aan onderstaande voorwaarden voldoen:
- Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
- Het product mag niet beschadigd zijn.
- De originele verpakking is niet opengescheurd.
- Het product dient in originele verpakkingen, binnen 30 dagen worden teruggestuurd.
- Het product dient compleet(inclusief alle plastic verpakkingen) te worden geretourneerd.
Mocht je retour niet voldoen aan onze voorwaarden, kunnen
wij de terugbetaling niet voltooien.
Indien je een artikel toch retour stuurt die niet aan de voorwaardes voldoen, zullen de kosten voor het terugsturen (€7,95) op de klant verhaalt worden.
- Controleer of je retour voldoet aan de retourvoorwaarden hierboven:
-Download het retourformulier hier.
- Print het retourformulier uit en vul volledig in en voeg deze bij.
- Verstuur het product naar: Het Arsenaal 43, 1781 XR, Den helder
Let op: De verzendkosten van het retourneren van producten zijn voor de rekening van de klant.
EXTRA INFORMATIE:
De verzendkosten zijn €7,95 voor bestellingen onder €40,-. Bestellingen vanaf €40,- worden door ons gratis verzonden. Mocht hierna een product geretourneerd worden en het totaal bedrag komt hierdoor onder de €40,- uit, dan worden alsnog de verzendkosten doorberekend die wij hebben voldaan. Dit bedrag zal dan in mindering worden gebracht op het bedrag dat wij terug betalen voor het geretourneerde product. Dit bedrag staat los van de zelf verzonden retourkosten.
Nee, de verzendkosten van het retourneren van producten zijn voor de rekening van de klant.
Extra informatie:
De verzendkosten wanneer je het product besteld zijn €7,95 voor bestellingen onder €40,-. Bestellingen die zijn geplaatst vanaf €40,- worden door ons gratis verzonden. Mocht hierna een product geretourneerd worden en het totaal bedrag komt hierdoor onder de €40,- uit, dan worden alsnog de verzendkosten doorberekend die wij hebben voldaan. Dit bedrag zal dan in mindering worden gebracht op het bedrag dat wij terug betalen voor het geretourneerde product. Dit bedrag staat los van de zelf verzonden retourkosten.
Voorbeeld: Klant besteld een artikel van € 69,95 en heeft recht op gratis verzending omdat het aankoopbedrag hoger is dan € 40,-De klant wilt het artikel niet en stuurt het retour op eigen kosten. Door dat de klant het artikel van waarde € 69,95 terug stuurt is het aankoopbedrag € 0,00 en heeft hij/zij geen recht meer op gratis verzending. De klant heeft hierdoor geen recht meer op de gratis verzending en dient deze terug te betalen. De kosten zijn € 7,95 dat wordt ingehouden op het terug te betalen bedrag.
Volg bovenstaande stappen om je product te retourneren.
Wij proberen alle retouren zo snel mogelijk te verwerken. Je kunt er van uit gaan dat je het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen hebt terug ontvangen nadat wij je retourzending hebben ontvangen.
GARANTIE
Wij bieden een terugbetaling of vervanging voor onze producten met mechanische defecten binnen 12 maanden na aankoop.
1. Er moet contact worden opgenomen via e-mail met ons supportteam op info@mimoza-beauty.nl met je bestelnummer en foto- of videobewijs van het defect.
2. Het is mogelijk dat het artikel naar ons moet worden teruggestuurd, afhankelijk van de situatie, voor analyse en onderzoek. Ons klantenserviceteam zal met je samenwerken om eventuele problemen op te lossen, en indien nodig zal een terugbetaling of vervanging worden verstrekt voor defecte producten.
3. Onze garantie dekt alleen fabrieksfouten. Wij kunnen geen producten terugbetalen die verkeerd gebruikt, misbruikt of beschadigd zijn door de klant.
Let op: wij doen ons uiterste best om een passende oplossing te bieden voor al onze klanten.
Het kan zijn dat een vervangend onderdeel een afwijkende kleur kan bevatten.
De werking van het product blijft hetzelfde. Dit omdat wij doorgaans verschillende batches ontwerpen.
Controleer voor gebruik altijd zorgvuldig de handleiding en bij onwetendheid stel je vraag via info@mimoza-beauty.nl om onnodige schade te voorkomen.
BETAALMETHODES
-IDEAL
-SOFORT
-KLARNA
-CREDITCARD
Je kunt er absoluut zeker van zijn dat alle aankopen hier veilig zijn.
Dankzij enkele belangrijke maatregelen:
Versleutelde gegevensoverdracht: We gebruiken SSL-versleuteling om ervoor te zorgen dat alle betalingsinformatie veilig wordt verzonden.
Veilige betalingsgateways: Onze betalingsdiensten voldoen aan strikte veiligheidsnormen om de bescherming van gegevens te waarborgen.
Regelmatige beveiligingsupdates: We voeren regelmatig audits uit en houden onze systemen up-to-date om potentiële kwetsbaarheden te minimaliseren.
Duidelijk privacybeleid: Ons privacybeleid informeert je over hoe we jouw gegevens verzamelen, gebruiken en beschermen.
Heb je toch nog vragen? Neem dan contact met ons op: info@mimoza-beauty.nl
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de betaling van een bestelling is mislukt. Neem contact op met onze klantenservice team door een e-mail te sturen naar info@mimoza-beauty.nl en wij zullen je direct helpen.
B2B
Jazeker! Neem contact op met info@mimoza-beauty.nl. Wij zullen je vraag binnen 1 werkdag beantwoorden.